De eerste ervaringen met Bolivia

26 juni 2013 - Puno, Peru

Ik ben vreselijk achter met mijn blog. Mariette is daar een stuk bijdehander,zeg je dat zo, dan ik. Zodra er een computer besvhikbaar is zit ze erachter. Wrl slim, want ik moet.mu diep in mijn geheugen graven, gelukkig heb ik mijn dagboekje dat ik redelijk trouw bijhoud. De eerste ervaringen met Bolivia waren niet best. Om te beginnen ontdek ik dat mijn flightbag gestolen is,waarschijnlijk door toeristen, want wat moeten ze er hier mee. Ze dragen hier alles in van die mooie gekleurde doeken. De bus naar Copacabana vertrekt te laat, waardoor we eigenlijk al het geplande missen. Geen tour over Isla del Sol. Het hostel waar we verblijven is net af. De muren zijn nog nat. Er is geen water en lakens zijn er ook niet. Een jochie komt kijken en zoekt samenmet ons naar een kamer waar alles in orde is. We besluiten zelf op onderzoek te gaan en maken een mooie wandeling over het eiland met tot slot een mooie zonsondergang. We eten in een piepkleintentjr,maar wel verse forel in knoflooksaus. Om je vingers hij op te eten. Tot dusver klopt het rommelige van Bolivia dat voorspeld was wel, maar het belabberde eten niet. Volgende morgen vertrekken we vroeg. Het weer is heel slecht, Mariette hangt bijna de hele reis met haar hoofd uit het raampje. Achteraf weten we niet of het door de golven of de lucht van de oude vrouw komt die naast haar zit. Terug in Copacabana schrijven we eerst boze email naar reisbureau. We hebhen het gevoel dat niet alles zo goed getegeld is als zou moeten.

1. Dieuwertje:
    26 juni 2013
    Dat klinkt idd als een rommelig begin! Meteen een klachtbrief schrijven, toe maar! Zijn we er zo eentje geworden? Gelukkig wordt het tweede deel dat je nu vast aan het schrijven bent leuker ;) xxxxxx
  2. Door:
    27 juni 2013
    Ja beslist rommelig! maar zeker niet saai , kijk al weer uit naar het volgende verhaal!
    groet Door.