Slot van onze reis

5 juli 2013 - Cusco, Peru

Als ik de laatste verhaaltjes terug kijk zie ik dat er flink wat fouten in staan. De laatste week probeer ik het blog bij te houden pp mijn e-reader. Maar dan zie je niet echt wat je schrijft.
We zitten in de hal van het hotel, de rugzakken zijn gepakt. Wr hebben alles erin gekregen en wachten nu op de taxi. De laatste belevrnissen kan ik dus helaas niet meet op mijn blog schrijven, die zal kk jullie persoonlijk wel vertellen. Over de reis van Pjno naar Cusco, waarbij kk toch nog even la tourista oppikte. De Machu Picchu, het beklimmen en vooral afdalen van de Waynu Picchu. Levensgrvaarlijk gewoon maar we hebben het gered. En de laatste dagen in Cusco. Het was allemaal geweldig en heel bijzknder. Maar nu is het mooi geweest. Ik wil naar huis. Reizen is fantastisch, maar thuis komen nog fijner. Vooral omdat je alles wat je hebt beleefd meeneemt naar huis. Lieve mensen tot gauw!

1. Margien:
    5 juli 2013
    Hoi Coosje,
    Ik heb al je verhalen gelezen en ben vol bewondering voor wat je allemaal gedaan hebt. Heel benieuwd naar je verhalen en foto's thuis. Wens je een goede thuisreis en geniet weer van het gezelschap van je kinderen. Als ik terug ben van vakantie, neem ik contact met je op.
    Groet ook van Teun,
    Margien
  2. Door:
    6 juli 2013
    Hoi Coosje,

Heb genoten van al je verhalen! Wens je,en ook je vriendin een hele goede reis terug! en hoor graag nog een keer hoe alles was!
    lieve groet
    Door.
  3. Emilie:
    6 juli 2013
    Gek idee, je BENT er al (bijna?) weer! Dat wordt afkicken.... Gaaf alle verhalen, binnenkort live vertellen hoor!
    Tot snel, liefs Emilie